Tri različne blagovne znamke turizma

To je tudi eden izmed glavnih razlogov, da smo agencijo Maya razdelili na tri različne blagovne znamke:

Vsaka blagovna znamka pokriva svoje področje. Za primerjavo vam bom dal rafting program. Izvajamo ga za posameznike, družine in podjetja. Gostje, ki prihajajo k nam s prijatelji ali družinskimi člani se odločijo za klasičen rafting, kjer uživajo v fantastičnem ambientu, ki nam ga ponuja reka Soča z naravo, ki jo obkroža. Podjetja pa prihajajo na timski rafting, ki vsebuje več vrst timskih izzivov, katere morajo udeleženci uspešno premagovati. Po vsakem uspešno rešenem izzivu lahko nadaljujejo z rafting spustom, vmes pa vedno sledi analiza dela tima in posameznikov pri reševanju določenega timskega izziva. Vse analize pa neposredno povežemo z poslovnim okoljem naročnika, kar pomaga pri komunikacijskih in organizacijskih veščinah udeležencev. Poleg tega gre pri timskem rafting doživetju za visok motivacijski element, kjer krepimo tudi zaupanje med sodelavci. Udeleženci so pozitivno presenečeni in ne malo krat začudeni ob novih spoznanjih katere nudi izkustveno izobraževanje. Tu je še kolesarjenje, ki je tudi ena izmed aktivnosti, kjer lahko udeleženci skozi doživetja spoznajo razliko med individualnim in timskim delom.

Želim si, da je ta kratek članek pomagal vsem našim novim udeležencem pri razumevanju in razločevanju team building in športnih programov.

2018-03-13T11:28:21+00:00