Ljubljanske vohunske spletke 2018-04-23T14:31:00+00:00
+386 (0) 51 312 972 info@maya.si
DMC / Destination Management Company

LJUBLJANSKE VOHUNSKE SPLETKE

Splošne informacije o programu:

Primeren termin: vse leto
Priporočeno število udeležencev: od 10 do 100
Lokacija: Ljubljana
Trajanje programa: od 2 do 3 ure
Fokus programa: druženje in visoka motivacija zaposlenih
Priporočamo za: vsa podjetja, ki bi rada poslovne partnerje ali zaposlene nagradila z nepozabno ljubljansko dogodivščino

Enkraten družabni program teambuildinga z visoko dodano vrednostjo, ki spodbuja timsko delo, dviga motivacijo in spodbuja ustvarjalnost med zaposlenimi.

V dobrih dveh urah programa lahko pričakujete veliko akcije, smeha in zabave. Vse to bomo pozneje začinili še s sproščeno večerjo. Za vrhunec večera si bomo skupaj ogledali utrinke vašega programa, ki ga bodo zabeležile naše skrite kamere.

Razdeljeni v time se premikate med različnimi točkami, ki jih iščete ob pomoči namigov, dešifriranja ugank, prejemanja informacij po internetu in faksu ter glasovnih sporočil. Kako čim prej do torbice, v kateri so strogo zaupni podatki, zemljevidi, namigi, urniki in druge ključne informacije za odkritje in deaktivacijo kemične bombe? Uporabiti boste morali vse razpoložljive tehnike in znanja. Fotografiranje osumljencev, nakup in menjava blaga, beg in menjava krinke ter še veliko več. Prepričali se boste, da življenje vohuna ni nikoli lahko, saj ga velikokrat hkrati lovi več izurjenih ekip, ki so razpršene po terenu. Uspešni boste le, če boste med seboj dobro in uspešno sodelovali ter boste zares pozorni na vsako malenkost, ki je lahko ključna za uspešen zaključek naloge. Del programa so tudi naši preoblečeni animatorji, ki vam na poti k uspehu lahko pomagajo ali vas ovirajo. Nevarnosti in spletke niso bile še nikoli tako zabavne.

S celotnim programom bomo v timu razvijali:

  • pozitivno klimo in visoko motivacijo zaposlenih,
  • osnove timskega dela ter
  • osebno zadovoljstvo, zabavo in humor.
POVPRAŠEVANJE
PONOSNI NA OCENO NA TRIPADVISORJU

ORGANIZACIJO POSLOVNIH DOGODKOV SO NAM ZAUPALI 

SEDEŽ PODJETJA