Bled in grajske legende 2018-04-23T14:07:07+00:00
+386 (0) 51 312 972 info@maya.si
DMC / Destination Management Company

BLED IN GRAJSKE LEGENDE

Splošne informacije o programu:

Primeren termin: vse leto
Priporočeno število udeležencev: od 10 do 100
Lokacija: Bled
Trajanje: od 2 do 7 ur (odvisno od naročnikovih želja)
Fokus:  druženje, motivacija, organizacija in komunikacija znotraj teamov
Priporočamo za: kot dodatek seminarjem, konferencam, različnim poslovnim dogodkom, IT-oddelke, vodstveni kader, manjše poslovne skupine, menedžment, razvojne divizije, marketinške oddelke, prodajne službe

Bled v svojih nedrjih skriva veliko legend in resničnih zgodb iz preteklosti in sodobnega časa. Skozi program bomo izvedeli veliko zanimivosti o skrivnostih potopljenega zvona, grajski tiskarni, pletnarjih, zvonu želja in rojstvu kremne rezine ter še veliko drugih, večini nepoznanih blejskih skrivnosti. Ključno je, da smo program povezali s timskim delom in reševanjem zabavnih nalog, kjer je poudarek na sodelovanju in zaupanju znotraj timov.

Z združitvijo hoje, kolesarjenja, vožnje s pletno, fotoorientacije in skupinskih izzivov smo dobili program, ki zadovolji potrebe najzahtevnejših gostov. Med različnimi točkami, ki zahtevajo skupinsko reševanje nalog in problemov, pa vas čakajo manjša presenečenja, ki vam bodo pričarala nasmešek na obraz.

S celotnim programom bomo v timu razvijali:

  • pozitivno klimo in motivacijo zaposlenih,
  • razvijanje osnovnega vodenja tima, osebne pobude in medsebojno sodelovanje,
  • ustvarjalnost ter možnost razvijanja in prilagajanja spremembam,
  • timsko strategijo ter
  • osebno zadovoljstvo, zabavo in humor.

Udeleženci programa se bodo učili – doseganje rezultatov:

  • učinkovite komunikacije,
  • razporejanja in prilagajanja timskih vlog,
  • skupinskega reševanja problemov in konfliktov,
  • potreb in prednosti timskega dela,
  • cenjenja in spoštovanja razlik posameznih osebnosti,
  • soočanja s spremembami in odzivov ob njih,
  • vzdrževanja motiviranosti tima,
  • zaupanja in nadzora posameznika ter skupine,
  • prevzemanja odgovornosti,
  • nadzorovanja čustev in občutkov,
  • občutja zmagovalnega duha in veselja ob uspehu ter
  • aktivnega poslušanja (koncentracije).
POVPRAŠEVANJE
PONOSNI NA OCENO NA TRIPADVISORJU

ORGANIZACIJO POSLOVNIH DOGODKOV SO NAM ZAUPALI 

SEDEŽ PODJETJA